بهترین دمنوش برای لاغری چه دمنوش هایی هستند

بهترین دمنوش برای لاغری
بهترین دمنوش برای لاغری

بهترین دمنوش برای لاغری

آیا به دنبال بهترین دمنوش برای لاغری هستید ؟ حتماً قبل از خرید گیاهان موثر بر لاغری برای تهیه دمنوش مقاله زیر را بخوانید. باید بدانید که کاهش وزن مستمر بدون ایجاد تغییر در رژیم غذایی ممکن نیست. نوشیدن دمنوشهای لاغری به شما کمک می کند به رژیم غذایی خود وفادار تر باشید و تاثیر آن بر کاهش وزن خود را بیشتر ببینید. این روز ها دمنوش های لاغری طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

 

بهترین دمنوش برای لاغری : دمنوش چای سبز

تحقیقات علمی بسیاری نشان داده اند که دمنوش چای سبز در لاغری سریع تر موثر است. مواد آنتی اکسیدان و کافئین موجود در چای سبز چربی سوزی را افزایش داده و حتی شما را تشویق می کند که بیشتر ورزش کنید. از بین تمام دمنوش هایی که برای لاغری معرفی می شوند چای سبز ثابت شده ترین دمنوش و موثرترین دمنوش لاغری است. البته اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که اصلا چای نمی نوشند چای سبز شروع سنگینی است.

 

بهترین دمنوش برای لاغری : دمنوش اولانگ

چای سبز همان چای اکسید نشده است. چای اولانگ برخلاف چای سبز کمی اکسید شده  و از این نظر چیزی بین چای سبز و چای سیاه است. مواد انتی اکسیدان زیادی در آن وجود دارد و به عنوان یکی از بهترین دمنوش ها برای لاغری شناخته شده است. در برخی از کشور ها نوشیدن چای اولانگ در زمستان و نوشیدن چای سبز در بهار توصیه می شود.

 

بهترین دمنوش برای لاغری دمنوش های سم زدا

دمنوش های سم زدا سموم تجمع کرده در بدن شما را دفع می کنند. البته اگر هدف شما سم زدایی از بدن باشد نیاز به رژیم غذایی و به نوعی روزه گرفتن دارید و با استفاده از دمنوش ها همراه با اب شدن چربی ها سموم نیز از بدن شما دفع می شوند.

 

بهترین دمنوش برای لاغری : دمنوش های ملین

دمنوش های گیاهی ملین گاهی به نام دمنوش های رژیمی فروخته می شوند و استفاده از آن ها برای طولانی مدت توصیه نمی شود. رژیم های غذایی امروز کم فیبر و کم آب است و کارکرد دستگاه گوارش را مختل می کند. این دمنوش ها امروزه برای افرادی که مبتلا به یبوست هستند موثر واقع می شود. اما در صورت زیاده روی در مصرف می تواند منجر به ایجاد اسهال، درد های روده، از دست رفتن مواد غذایی و … شود پس باید به اندازه متعادل مصرف شوند.

 

چرا دمنوش های لاغری طرفدار دارند

نوشیدنی های گرم جزء جدا نشدنی زندگی روزمره ی ما هستند به ویژه در روز های سرد زمستان. تصور اینکه برنامه ریزی برای همین چند فنجان نوشیدنی گرم روزانه می تواند به لاغری کمک کند باعث می شود که افراد به دنبال مناسب ترین و بهترین دمنوش برای لاغری باشند.


منبع : بهترین دمنوش برای لاغری چه دمنوش هایی هستند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.