تا چه میزان ازعلائم پس زدن ایمپلنت دندان آگاهی دارید؟

علائم پس زدن ایمپلنت دندان
علائم پس زدن ایمپلنت دندان

علائم پس زدن ایمپلنت دندان

وقتی دندانی را از دست می دهید، دندان های دیگر شما حرکت می کنند تا جای خود را تثبیت کنند. این باعث بسیاری از مشکلات دندان و دهان می شود. اگر به کاشت دندان می اندیشید، بهتر است با نشانه های نارسایی ایمپلنت آشنا شوید:

 

هنگام مسواک زدن خونریزی می کند

در صورت مشاهده رگه هایی از خون در آب دهان هنگام مسواک زدن، باید با دندان پزشک خود تماس بگیرید. خون نشانه چندین مسئله دندان پزشکی مانند بیماری لثه است. بیماری لثه (پریودنتیت) با دیابت، بیماری های قلبی، سکته مغزی و سرطان ارتباط دارد.

همچنین این نشانه می تواند نشانه موفقیت آمیز نبودن کاشت دندان باشد. از آنجایی که می تواند یکی ازعوارض جدی سلامتی باشد ، نباید خون در آب دهان هنگام مسواک زدن را نادیده بگیرید.

 

تورم یا التهاب لثه ها

اگر به طور ناگهانی متوجه شدید که لثه های شما در اطراف کاشت دندان سفید یا و شدیدا قرمزهستند؛ یا لثه ها متورم به نظر می رسند، به دندان پزشک خود مراجعه کنید. دلایل زیادی برای التهاب لثه ها وجود دارد اما برخی از دلایل جدی هستند. ممکن است شما در آن ناحیه، عفونت داشته باشید که می تواند بسیار خطرناک باشد. ورود باکتری ها از این طریق به جریان خون شما بسیار آسان است و باعث بیماری جدی می شود.

 

ایمپلنت متحرک

اگر احساس می کنید کاشت دندان شما در حال جابجایی است و یا احساس می  کنید در حال سست شدن است، ممکن است خراب باشد. دندان پزشکان توصیه می کنند که بعد از کاشت دندان، با زبان با آن بازی نکنید.  به مرور زمان استخوان در اطراف ایمپلنت شکل می دهد و باعث می شود ایمن شود. کاشت سست ممکن است به معنای عدم شکل گیری استخوان باشد. البته دلایل زیادی برای سست بودن کاشت دندان وجود دارد.

 

درد و ناراحتی در کاشت دندان

کارهای دندان پزشکی با کمی درد همراه است؛ زیرا اعصاب زیادی در دهان وجود دارد. اما درد و ناراحتی مداوم طبیعی نیست. اگر در کاشت دندان احساس درد می کنید می شود، برای اطمینان از سلامت کاشت حتما به دندان پزشک خود مراجعه کنید. از آنجا که اعصاب وارد شده به دندان در حین عمل جراحی برداشته می شود، درد دندان می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

 

بی حسی صورت

اگر درصورت متوجه بی حسی شده اید و یا در گونه ها، زبان، چانه یا لب ها احساس درد دارید، باید با دندان پزشک خود تماس بگیرید. بی حسی و درد مداوم می تواند به معنای آسیب دیدگی عصب یا بافت باشد. همچنین می تواند نشانه آلرژی به نیکل باشد. کاشت دندان از آلیاژ تیتانیوم ساخته شده است و حاوی مقدار کمی نیکل است.

با دانستن علائم پس زدن ایمپلنت دندان می توانید از نارسایی های ایمپلنت دندان جلوگیری کنید.

منبع: تا چه میزان ازعلائم پس زدن ایمپلنت دندان آگاهی دارید؟

تولید محتوا گرافیکی چیست؟

نتیجه تصویری برای تولید محتوای گرافیکی

این موضوع را باید به خاطر داشته باشید که تولید یک محتوایی که برای مخاطبین وب سایت شما جذابیت ندارد و اصلا نمی تواند موجب جذب مخاطبین شود بدون شک هم نمی تواند به کسب و کار شما رونق داده و باعث موفقیت شما در دنیای کسب و کارهای اینترنتی شود.

اگر محتواهایی که شما در وب سایت خود منتشر می کنید نتوانند در همان ابتدا مورد رضایت مخاطبین و کاربران وب سایت شما باشند بیش شک نمی توانند ترغیب کننده باشند که مخاطبین محتوا را تا انتها دنبال کنند زیرا هنگامی که محتوا از ابتدا برای مخاطب جذاب نباشد بدون شک تا انتها نیز همین روال ادامه خواهد داشت.

تولید محتوا

با گسترش پیدا کردن کسب و کارهای اینترنتی صاحبین کسب و کارهای مختلف برای اینکه بتوانند جایگاه بهتر و بالاتری را در نتایج موتورهای جستجو بدست آورند نیازمند تبلیغات گسترده و جذاب می باشند و از آنجایی که تولید محتوای گرافیکی، صوتی، ویدئویی توانسته اند بهتر از محتواهای متنی جای خود را در دنیای وب پیدا کرده و بهتر در خاطر مخاطبین ثبت شوند توانسته اند بیشترین مخاطبین را به خود جذب نمایند به همین خاطر است که برای اینکه شما بتوانید خدمات و محصولات خود را بهتر به مخاطبین خود معرفی کنید تولید محتوا گرافیکی یکی از بهترین گزینه ها در تولید محتوا و موفقیت در سئو برای شما می باشد.

گرافیگ چیست؟

گفتیم که محتوا گرافیکی از بهترین گزینه های تولید محتوا برای رسیدن به بازار هدف می باشد اما اجازه دهید برای آن دسته از دوستانی که آشنایی زیادی با دنیای وب ندارند در ابتدای امر بگوییم که اصلا گرافیک چیست؟

گرافیک را می توانیم از چند لحاظ مورد بررسی قرار دهیم اما در حال حاضر ما به معنای لغوی این کلمه نیاز داریم. در حقیقت گرافیک یعنی ترسیم و نگارش. هر چیزی مانند تصاویر، نقاشی و رنگ های مختلفی که بر روی دیوار و بوم ها مشاهده می کنید به نوعی طراحی گرافیکی می باشد.

تولید محتوای گرافیکی

مدیران وب سایت های بسیاری هستند که این روزها به دنبال جذب سریع مخاطب می باشند و می خواهند در کوتاهترین زمان ممکن ترافیک وب سایت خود را افزایش داده و بتوانند بالاترین رتبه را از گوگل کسب نمانید به همین خاطر برای اینکه بتوانند محتوای وب سایت خود را به خوبی و با سرعت انتقال دهند از تولید محتوای گرافیکی در وب سایت خود استفاده می کنند.

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که دیگر ساختارهای محتوا همچون محتوا گرافیکی  می توانند بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبین داشته باشند و همین موضوع باعث جذب مخاطبین بیشتری برای وب سایت ها می باشد.

تولید محتوا گرافیکی دارای اصول گرافیکی می باشد که حتما باید توسط کارشناسان گرافیک برای وب سایت شما تولید شود تا هم بازدهی لازم را برای سایت شما در پی داشته باشد و هم برای مخاطبین شما جذاب باشد.

اگر شما بتوانید محتوای گرافیکی را که در وب سایت خود تولید می کنید در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید می توانید نرخ اشتراک گذاری بالایی را در شبکه های اجتماعی داشته باشید که این موضوع هم می تواند به جذب مخاطبین شما کمک بسیاری کند.

به خاطر داشته باشید که اگر محتوای گرافیکی را در کنار محتواهای متنی در وب سایت خود تولید کنید کاربرد بسیار بهتری خواهد داشت.

انواع محتوای گرافیکی

همانطور که می دانید محتوا دارای ساختار متفاوت بسیاری می باشد که هر یک از این ساختارها خود دارای انواع مختلفی می باشد. تولید محتوا ی گرافیکی نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد در ادامه به انواع این نوع از تولید محتوا اشاره خواهیم داشت.

انواع محتوا گرافیکی عبارتند از: عکس نوشته، اینفوگرافیک، اسلاید، اسکرین شات، موشن گرافیک و طراحی استیکر که هریک از سبک ها برای تولید محتوا نیاز به کارشناسان گرافیک دارد تا بتوانید یک محتوای گرافیکی جذاب و پر مخاطب را در وب سایت خود به اشتراک بگذارید.

کاربرد تولید محتوای گرافیکی

بارها به این موضوع اشاره کرده ایم که از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار بر سئو تولید محتوای جامع و با کیفیت می باشد زیرا گوگل این توانایی را دارا می باشد که بتواند محتوای با کیفیت را از محتوای بی کیفیت تمیز داده و بر اساس محتواهایی که شما در وب سایت خود تولید می نمایید برای رتبه و جایگاه شما تصمیم گری نماید.

تولید محتوای گرافیکی دارای کاربردهایی می باشد که با استفاده از این سبک از تولید محتوا در وب سایت خود می توانید نتایج مطلوبی را بدست آورید.

از کاربردهای تولید محتوای گرافیکی می توانیم به موارد زیر اشاره ای داشته باشم.

  • جذب مخاطبین بیشتر
  • اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • تبدیل مخاطبین به مشتری
  • رتبه گرفتن در موتورهای جستجو
  • آسانی در ارائه اطلاعات
  • خسته نشدن مخاطبین
  • ارائه مطالب زیاد در کمتر از چند دقیقه

انواع اختلالات خواب را بشناسید


انواع اختلالات خواب
انواع اختلالات خواب

انواع اختلالات خواب

آیا با انواع اختلالات خواب آشنا هستید؟ علت بیدار شدن در طول شب از را خواب می دانید؟ آیا خواب راحت ندارید.  اگر شما هم این از این مشکلات خسته شده اید، این مقاله برای شماست. پریدن از خواب خصوصا زمانی که در خواب سنگین هستید می تواند اثرات نامطلوبی روی ما بگذارد و روز بعد خسته و کسل باشیم. اما به راستی علت آن چیست؟

 

دلایلی بیدار شدن از خواب در طول شب چیست؟

این مشکل دلایل متعددی دارد که یکی از آن ها آپنه خواب است.  گاهی ممکن است خود فرد متوجه نشود که نصف شب از خواب بیدار می شود ولی در طول روز احساس کسلی و خواب آلودگی کند. افرادی که آپنه خواب دارند معمولا مشکلات زیر را دارند:

  • خرو پف کردن
  • داشتن سردرد صبحگاهی
  • نداشتن تمرکز کافی در طول روز
  • تنگی نفس در خواب

 

شبیخون خواب

افرادی که به شبیخون خواب مبتلا هستند در واقع بیدار نمی شوند اما به نظر بقیه بیدارند، فریاد میزنند، می ترسند و گریه می کنند و برخی راه می روند در حالی که چشمانشان باز است. این افراد صبح که بیدار می شوند این اتفاقات را به یاد نمی آورند. این مسئله بیشتر در کودکان دیده می شود اما بعضا بزرگسالانی هستند که از این موضوع در عذاب اند و دچار وحشت خانواده شان می شوند.

 

بیخوابی

بیخوابی مشکلی است که فرد مبتلا به خواب نمی رود و اگر هم به خواب برود قادر نیست در حالت خواب بماند و زود بیدار می شود. بیخوابی باعث احساس کسالت در فرد می شود و اگر مزمن شود سلامتی انسان را به خطر می اندازد. دلایلی که می توانند باعث بیخوابی شوند به شرح زیر است:

  • برخی داروها
  • استرس
  • کافئین
  • بیماری

 

راهکارهای زیرا می تواند تا حدی به مشکل ببیخوابی کمک کند:

  • برنامه منظمی برای خوابتان داشته باشید.
  • در طول روز نخوابید.
  • فعال باشید.
  • اگر دچار درد هستید به فکر درمانش باشید.
  • از خوردن غذای سنگین قبل از خواب اجتناب کنید.
  • زمانی که خوابتان نمی برد از رختخواب بیرون بیایید.
  • مدیتیشن و یوگا را امتحان کنید.
  • به پزشک مراجعه نمایید.

 

اضطراب و افسردگی

اضطراب و افسردگی معمولا مشکلاتی در خواب ایجاد می کند. برخی افراد مبتلا به افسردگی پرخواب می شوند و برخی دیگر خواب راحت ندارند. اگر اختلال خوابتان مربوط به افسردگی است بهتر است با یک متخصص مشورت نمایید. کارهایی که می تواند به شما کمک کند:

  • ورزش
  • مدیتیشن و یوگا
  • نواختن موسیقی
  • گوش دادن به موسیقی های آرامشبخش

 

بیماری روحی دو قطبی

خواب کم یکی از نشانه های بیماری دو قطبی است. اکثر بیماران مبتلا به این بیماری در زمان دوران منیک و یا سرخوشی شان خواب بسیار کمی دارند و در زمان دوران افسردگی خواب زیاد دارند. کارهایی که کمک می کنند:

  • به متخصص مراجعه کنید.
  • زمانی به رختخواب بروید که خوابتان می آید.
  • اگر تا پانزده دقیقه خوابتان نبرد بهتر است سریع اتاق را ترک کنید.
  • هر روز صبح سر ساعت مشخص از خواب بیدار شوید.

 

گاهی اوقات محیط اطراف ما و سر و صدا می تواند باعث بروز انواع اختلالات خواب شود.

منبع: انواع اختلالات خواب را بشناسید

خواص دمنوش توت فرنگی برای چاقی

چای توت فرنگی چه اثر ی بر سلامتی انسان دارد؟


توت فرنگی میوه ی پر خاصیتی است و چای توت فرنگی نیز بر سلامت انسان اثرات مطلوبی دارد. از جمله خواص دمنوش توت فرنگی نیوشا این است که سبب جذب بیشتر و بهتر مواد معدنی نظیر کلسیم می شود. به همین دلیل است که مصرف آن برای سلامت دندان ها و استخوان ها توصیه می شود. چای توت فرنگی نیوشا برای پاکسازی دستگاه گوارش، کاهش فشار خون، صاف کردن خون، پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی مانند سکته قلبی و بهبود سلامت لثه ها مفید است. از دیگر خواص دمنوش توت فرنگی نیوشا این است که خود حاوی املاح معدنی بسیاری است. آهن، کلسیم و فسفر از جمله مواد معدنی هستند که به وفور در چای توت فرنگی یافت می شوند. توت فرنگی به علت داشتن ویتامین سی زیاد برای سلامت عمومی بدن بسیار مفید است. در این دمنوش پتاسیم نیز وجود دارد که نقش کاهنده فشار خون را ایفا می کند.

چای توت فرنگی چیست؟

آگاهی از خواص دمنوش توت فرنگی نیوشا این کنجکاوی را ایجاد می کند که بیشتر در مورد چای توت فرنگی بدانیم. برای تهیه چای توت فرنگی از میوه ی توت فرنگی خشک شده استفاده می شود. اگر برای تهیه ی آن از میوه توت فرنگی وحشی استفاده شود بسیار بهتر است. شرکت نیوشا از ترکیب توت فرنگی و چای سیاه محصولی ارائه کرده است که به نام چای توت فرنگی مشهور شده و علاوه بر رنگ خوب، رایحه ی بسیار دلپذیری نیز دارد. برای افرادی که تمایلی به جایگزینی کامل چای سیثاه با دمنوش های دیگر ندارند، چای توت فرنگی گزینه ی خوش طعم و خوبی است. زیرا علاوه بر بهره بردن از خواص چای سیاه و کاهش مضرات آن می توان از خواص عالی توت فرنگی نیز استفاده کرد و چای خوش طعم تری نوشید. در ادامه بیشتر به بررسی خواص بسیار عالی چای توت فرنگی خواهیم پرداخت.

فواید چای سیاه و توت فرنگی

همانطور که گفته شد می توان از خواص دمنوش توت فرنگی نیوشا همراه با چای سیاه بهره برد. چای توت فرنگی خواص دیورتیک دارد و برای تقویت دستگاه گوارش انسان و همچنین برای درمان بیماری های گوارشی مانند اسهال مناسب است. چای توت فرنگی قابلیت کاهش التهابات در بدن را نیز دارد و باعث می شود از بیماری های مزمن التهابی پیشگیری صورت گیرد. مصرف این دمنوش کمک می کند افراد کمتر به بیماری هایی نظیر آرتریت روماتوئید و سرطان مبتلا گردند. مواد موثره ی موجود در چای توت فرنگی عبارتند از تانین، آنتوسیانین و انواع آنتی اکسیدان های قوی و پژوهش ها نشان داده اند که مصرف منظم چنین مواد مفیدی برای سلامتی مهم است. به همین خاطر نوشیدن مستمر چای توت فرنگی اکیداً توصیه می شود تا بخشی از نیاز روزانه ی بدن به چنین مواد مهمی تأمین گردد.

تاریخچه چای سیاه و توت فرنگی

تاریخچه ی میوه ی توت فرنگی به حدود 2000 سال پیش بر می گردد. در گذشته گونه های مختلفی از توت فرنگی به صورت وحشی و پرورشی می روییدند. حدود 200 سال پیش از اصلاح و ادغام گونه های مختلف توت فرنگی، نوع امروزی آن را پدید آوردند. در فرانسه گونه های توت فرنگی وحشی را از جنگل ها به مزارع منتقل کردند و آن را پرورش دادند. تاریخ مشخص می کند که در سال 1600 میلادی توت فرنگی از آمریکا به اروپا منتقل شدو گسترش آن در سطح اروپا به تدریج رخ داد. مدت زمانی طول کشید تا این کیوه در انگلستان محبوبیت خود را پیدا کند. در ابتدا سه گونه ی از گیاه توت فرنگی وجود داشت که با روش های گیاهشناختی و پرورش گیاهان سه گونه به سی گونه تبدیل شدند. این میوه برای اولین بار در دوران قاجار به ایران وارد شد و از آن پس کشت گردید.

خواص تغذیه ایی میوه توت فرنگی

خواص دمنوش توت فرنگی نیوشا وابسته به خواص تغذیه ای میوه ی توت فرنگی است. توت فرنگی میوه ای است که خواص آن برای سلامت قلب و عروق اثبات شده است. پژوهشی که در دانشگاه هاروارد انجام شد نشان داد که مصرف توت فرنگی خطر ابتلا به بیماری های فلبی را تا میزان زیادی کاهش می دهد. این پژوهش روی 27 هزار زن در دوره ای ده ساله انجام شد و نشان داد که مصرف دو وعده توت فرنگی یا بیشتر به میزان 14% خطر چنین بیماری هایی را کم کرده است. بهترین راه و ساده ترین راه برای در دسترس داشتن توت فرنگی و مصرف آن استفاده از دمنوش توت فرنگی است.

توت فرنگی همچنین برای تنظیم قند خون، بهبود عملکرد مغزی، استحکام دندان ها و سلامت لثه ها و پیشگیری از سرطان نیز مفید فایده است. توت فرنگی به سرعت عمل در فعالیت های مغزی و فکری کمک می کند.

چای سیاه و توت فرنگی را به چه منظور مصرف می کنند

همانطور که پیشتر در مورد خواص چای سیاه توت فرنگی صحبت کردیم، فواید فراوانی برای این چای ذکر شده است. به صورت مختصر می توان گفت اهدافی که چای توت فرنگی برای آن ها توصیه می شود بهبود عملکر معده و گوارش، تنظیم قند خون و فشار خون، استحکام استخوانی و دندانی، بهبود سلامت قلب و عروقریال پیشگیری از بیماری های خطرناک و مزمن مانند سرطان (از جمله سرطان های ریه، دهان، سینه و رحم) و بیماری های خود ایمنی، بهبود عملکرد شناختی مغز، افزایش اشتها و بهبود بیماری های کلیه و مجاری ادراری است. توت فرنگی حاوی فلاوونوئید های فراوانی استکه خطر ابتلا به آلزایمر را می کاهند و حافظه را تقویت می کنند. ترکیبات پلی فنولی نیز در توت فرنگی به تنظیم قند خون کمک می کنند.

وزن و چای توت فرنگی نیوشا

یکی از خواص دمنوش توت فرنگی نیوشا افزایش اشتهاست. این ترکیب بی نظیر برای افزایش اشتها در کودکان بدغذا نیز مناسب است. زیرا چای توت فرنگی طعم بسیار دلپذیری دارد که باعث می شود نوشیدن آن برای کودکان نیز مطلوب باشد. توت فرنگی عاملی برای ترشح هورمون های ادیپونکتین و لپتین در بدن انسان است. این دو هورمون در سوخت و ساز بدن تاثیرگذار هستند. توت فرنگی چندین برابر مرکبات در خود ویتامین سی دارد و قندی که در آن وجود دارد اشتها آور و مفید برای دستگاه گوارش است.  به همین دلیل چای توت فرنگی در پکیج چاقی نیوشا نیز قرار دارد. دمنوش هایی که در پکیج چاقی قرار دارند با افزایش اشتها، افزایش میزان جذب مواد غذایی، درمان مشکلات گوارشی و ساز و کار هایی از این دست به وزن گیری کمک می کنند. در پکیج چاقی، توت فرنگی در کنار آلوئه ورا و دمنوش بهار نارنج توصیه می شود.

طریقه استفاده و زمان مصرف  چای توت فرنگی چگونه است؟

برای استفاده و بهره وری حد اکثری از خواص دمنوش توت فرنگی نیوشا بهتر است زمان بندی مصرفی که برای این دمنوش توصیه شده است را رعایت کنید. اگر چای توت فرنگی را به منظور مصرف روزانه انتخاب کرده اید در هر زمانی می توانید آن را بنوشید. اما اگر این چای را برای مثال در پکیج چاقی و با هدف خاصی تهیه نموده اید بهتر است یک ساعت بعد از غذا آن را بنوشید تا میزان جذب مواد غذایی در بدن شما افزایش پیدا کند. بسته به تمایل خود می توانید یک تا دو کیسه چای را در قوری حاوی آب جوش قرار دهید و پس از ده دقیقه که دم کشید و مواد موثره ی آن خارج شد، کیسه ها را خارج کرده و چای را بنوشید. برای چای توت فرنگی منع مصرف قید نشده است.

منبع: خواص دمنوش توت فرنگی برای چاقی

معروف ترین دسرهای جهان را بشناسید

معروف ترین دسرهای جهان
معروف ترین دسرهای جهان

معروف ترین دسرهای جهان

در این مقاله قصد داریم شما را با معروف ترین دسرهای جهان آشنا کنیم. دسر به خوراکی شیرینی که بعد از غذا خورده می شود گفته می شود  تنوع آن بسیار زیاد است. برخی دسرها در اکثر کشورها مشترک است و برخی دیگر مخصوص کشور خاص خودشان است که متناسب با ذائقه مردمش است.

 

کیک شکلاتی خیس

شکلات خیس از آن دسته از دسرهاست که در سراسر جهان هواداران خودش را دارد و در اغلب کافه ها سرو می شود. شما این دسر خوشمزه را در خانه هم می توانید درست کنید.

 

پای گردویی

پای گردویی برای کسانی که طعم گردو را دوست دارند، دسر فوق العاده دلچسبی است. پای گردویی به دلیل داشتن گردو بسیار مغذی نیز هست.

 

کیک لیزی دیزی خیس

یکی از دسرهای مورد علاقه و پرطرفدار جهان کیک لیزی دیزی خیس است که کمتر از نیم ساعت آماده می شود.

 

پای سیب

از طعم شیرین و دلچسب پای سیب غافل نشوید. دسر پای سیب از دیرباز مورد توجه بوده است. هر برش پای سیب 414 کالری و 16 گرم چربی دارد.

 

شیرینی تخته ای ریواس و کاستارد

آیا تا به حال نام این شیرینی را شنیده اید؟ کافیست یک بار آن را امتحان کنید تا شیفته اش شوید. هر تکه از این شیرینی 200 کالری دارد.

 

دسر کدو حلوایی

با دسر کدو حلوایی برای کسانی که طعم کدو حلوایی را دوست دارند می تواند انتخاب عالی باشد. این دسر جز دسرهای خاص است و در کمتر کافه ای سرو می شود. کالری این دسر نسبتاً زیاد است و هر برش آن حدود 400 کالری دارد.

 

پودینگ لیمویی

پودینگ لیمو با عطر لیمو و شیرینی کمی که دارد بعد از یک وعده غذایی سنگین بسیار دلچسب خواهد بود.

 

دسر موزی با روکش پنیر خامه ای

برای درست کردن این دسر خوشمزه به 20 دقیقه زمان نیاز دارد و حتی نیازی به فر هم ندارید. طعم پنیر خامه ای در دسر و شیرینی طعم دلچسبی دارد.

 

تارت لیمو و پنیز خامه ای

ترکیب پنیر خامه ای و لیمو غوغا به پا می کند. سعی کنید یک بار هم که شده آن را امتحان کنید.

 

دسر پرتزل توت فرنگی

کافیست فصل توت فرنگی باشد و دسر پرتزل توت فرنگی را بعد از غذا سرو کنید. این دسر هم به زمان کمی نیاز دارد تا آماده شود.

 

دسر آناناسی تخته ای

اگر طرفدار آناناس هستید حتما آن را امتحان کنید. شما می توانید روز قبل از مهمانیتان آن را آماده نمایید و در یخچال بگذارید و خیالتان آسوده باشد که خشک نمی شود.

 

پای نارگیل خامه ای

نارگیل به طعم و بوی خوشش گزینه مناسبی است . به علاوه پاشیدن نارگیل های خرد شده روی دسر زیبایی خاصی به آن یم دهد. پای نارگیل هم یکی از معروف ترین دسرهای جهان است.

منبع: معروف ترین دسرهای جهان را بشناسید