قهوه گانودرما چیست ؟

پیش از پاسخ به این سوال که قهوه گانودرما چیست باید گفت که احتمالاً نام گانودرما به عنوان گیاهی با خواص فوق العاده به گوش شما رسیده است. قهوه گانودرما مخلوطی از پودر قارچ گانودرما لوسیدوم همراه با قهوه است و ممکن است در ترکیبات آن مواد دیگری مانند شیرین کننده ها نیز به کار رفته باشند.

این نوشیدنی می تواند به افرادی که قصد دارند میزان مصرف قهوه روزانه خود را کم کنند، کمک کننده باشد و سطح انرژی خوبی به آن ها هدیه دهد. البته تحقیقات علمی کمی در این زمینه برای اثبات خواص این قارچ انجام شده اند.

خواص قارچ گانودرما

خواص قارچ گانودرما که در طب سنتی چین به نام قارچ جاودانگی نامیده می شود، بسیار متعدد است. در اینجا به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

  • پیشگیری کننده از سرطان
  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن
  • موثر بر سلامت قلب و عروق
  • محافظ کبد
  • ضد باکتری و ضد ویروس
  • محافظت کننده بدن در برابر اشعه
  • موثر بر سلامت مجاری ادرار
  • و …

درمان بیماریها با قارچ گانودرما

درمان بیماریها با قارچ گانودرما تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت و دیگر بیماری ها مانند سرطان و بیماری های التهابی و آلرژی در پژوهش های علمی مورد بررسی قرار گرفته است. در طب سنتی چینی از قارچ گانودرما بیش از 2 هزار سال است که برای درمان طیف گسترده ای از بیماری های جسمی و روانی استفاده می شود.

گانودرما و درمان دیابت

تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت از بین تمام خواص ویژه ای که برای قارچ گانودرما ذکر می شود، خاصیت درمانی ان برای سرطان و دیابت به طور ویژه موضوع پژوهش ها و تحقیقات علمی بوده است. زیرا این دو بیماری درمان دشواری دارند و بر کیفیت زندگی بیمار اثر نامطلوب بر جای می گذارند.

گانودرما درمان پیسی

در مورد تاثیر قارچ گانودرما بر پیسی ادعاهایی وجود دارد. این قارچ بر تقویت بدن، پاکسازی، التهاب زدایی و بسیاری موارد سلامتی بخش دیگر اثر جدی دارد.در بیماری پیسی، سلول های تولید کننده رنگدانه در پوست از بین می روند. بنا بریان مناطقی از پوست بیمار دارای نواحی کوچک یا بزرگ سفید رنگی خواهد شد…

گانودرما در درمان سرطان

تاثیر قارچ گانودرما بر سرطان در گذشته در طب سنتی چین تاثیر قارچ گانودرما بر سرطان به نوعی همانند شیمی درمانی امروز عمل می کرده است. قارچ خوراکی گانودرما لوسیدوم خواص دارویی متعددی از جمله درمان آلرژی، آرتروز، برونشیت، زخم معده، بی خوابی، روماتیسم اسکلرودرمی را دارد …

منبع: فروشگاه اینترنتی قهوه گانودرما بیز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.