معرفی فیلم محافظ رنگ خودرو

فیلم محافظ رنگ خودرو
فیلم محافظ رنگ خودرو

فیلم محافظ رنگ خودرو

فناوری فیلم محافظ رنگ خودرو برای این منظور استفاده می شود که رنگ خودرو را به همان کیفیت روز اول محافظت کند. فیلم محافظ رنگ جامع ترین شکل محافظت است که می توان آن را روی خودرو قرار داد و بدون ایجاد تغییر در ظاهر از رنگ ماشین در برابر برخورد سنگ ریزه و خش و لک های کوچک محافظت کند. این محصول به ویژه برای صاحبان انواع خودرو لوکس از ضروریات محسوب می شود.

اگر استفاده شما از خودرو بالاست و در فواصل زمانی کوتاهی مجبور به شستشوی ماشین خود هستید، خواص ضد آب این فیلم های محافظ به نفع شما خواهد بود و باعث می شود خودرو به راحتی شسته و تمیز شود و برق بیفتد.

 

ویژگی های فیلم محافظ رنگ: محافظت عملکردی بالا

فیلم محافظ رنگ باید قابلیت محافظت از بدنه ماشین در برابر تراشه های سنگ، لکه های شیمیایی، خش و آسیب یو وی و هر چیز طبیعی دیگری که خودرو در جاده و خیابان در معرض آن قرار می گیرد را داشته باشد. تا کنون فیلم محافظ ضد گلوله تولید نشده است. این فیلم ها معمولاً بدون احتساب چسب در حدود 6 میلی متر ضخامت دارند. این فیلم ها از چنس پلیمر های مهندسی با خاصیت خود ترمیم شوندگی ساخته می شوند به این صورت که خش ریز با قرار گرفتن فیلم در گرما ترمیم می شوند.

 

ویژگی های فیلم محافظ رنگ: کاملاً بی رنگ و ترانما

ویژگی ترانمایی یکی از مهمترین ویزگی هایی است که فیلم های محافظ رنگ باید داشته باشند. یعنی با قرار گیری روی بدنه ماشین درست مانند شیشه ترانما باشند و حباب زیر آن ها گیر نیفتد. این فیلم های نامرئی با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند. در گذشته فیلم های محافظ رنگ به مرور زمان خود تغییر رنگ داده و مایل به زرد می شدند. در واقع این تغییر رنگ در اثر برخورد نور یو وی به چسب زیر فیلم ها اتفاق می افتاد. امروزه فناوری تولید فیلم ها و چسب مناسب با آن به گونه ای است که ترانمایی خود را حفظ می کنند.

 

ویژگی های فیلم محافظ رنگ: دوام بالا

این نوع فیلم ها معمولاً قیمت ارزانی ندارند و از سوی تولید کننده ضمات می شود که تا چند سال کارایی داشته باشند. هر چند نحوه استفاده و چسباندن صحیح آن روی بدنه ماشین در طول عمر این فیلم ها بی تأثیر نیست. به همین دلیل برای پیدا کردن نصاب حرفه ای باید دقت کنید. نصب کننده باید در برش زدن حواشی فیلم و استفاده از چسب مخصوص آن ماهر باشد تا یک فیلم محافظ بی عیب و نقص روی خودروی شما قرار بگیرد.

سه فاکتور ذکر شده مهمترین ویژگی هایی هستند که محصولات فیلم محافظ رنگ خودرو در بازار باید داشته باشند.

منبع: معرفی فیلم محافظ رنگ خودرو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.