لوازم دوچرخه سواری برای کسانی که حرفه ای دوچرخه سواری می کنند


لوازم دوچرخه سواری
لوازم دوچرخه سواری

لوازم دوچرخه سواری : کفش مخصوص دوچرخه سواری

در بین لوازم دوچرخه سواری ، کفش یکی از اصلی ترین لوزام به شمار می رود. به ویژه افرادی که با دوچرخه تپه ها و کوه ها را طی می کنند به لزوم استفاده از کفش مناسب آگاهند. کفش دوچرخه سوار، به شما وجهه ای حرفه ای می بخشد.

کفش مخصوص دوچرخه سواری
کفش مخصوص دوچرخه سواری

لوازم دوچرخه سواری : کلاه دوچرخه سواری

در هر ورزشی رعایت ایمنی حرف اول را می زند. چه دوچرخه سواری در خیابان های صاف سطح شهر باشد و چه در مناطق کوهستانی در هر صورت کلاه دوچرخه سواری یکی از لوازم مهم و مورد نیاز است.

کلاه دوچرخه سواری
کلاه دوچرخه سواری

لوازم دوچرخه سواری : چراغ کلاه دوچرخه سواری

اگر مایل باشید در شب دوچرخه سواری کنید، احتمالاً نیاز به چراغ کلاه دوچرخه سواری را برای روشن کردن فضای پیش رو درک کرده اید. به ویژه در مناطق طبیعی امکان روشن شدن فضا با لامپ های شهری وجود ندارد و استفاده از این نوع چراغ ها حیاتی خواهد بود.

چراغ کلاه دوچرخه سواری
چراغ کلاه دوچرخه سواری

لوازم دوچرخه سواری : کیت تمیز کردن دوچرخه

دوچرخه ی شما نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. هر از چند گاهی باید وقت بگذارید و دوچرخه ی خود را حسابی تمیز کنید. دوچرخه های کوهستان البته بیشتر به تمیز کردن نیاز پیدا می کنند. کیت های تمیزکردن دوچرخه دارای انواع لوازم مورد نیاز برای تمیز کردن یک دوچرخه است. برس ها، اسفنج، محلول های شوینده مناسب برای بدنه ی دوچرخه و … از جمله این لوازم هستند.

کیت لوازم تمیز کردن دوچرخه
کیت لوازم تمیز کردن دوچرخه

لوازم دوچرخه سواری : کوله دوچرخه سواری

دوچرخه سواری نیاز به کوله ای دارد که روی دوش انداختن ان احساس ناخوشایند ایجاد نکند. کوله ی دوچرخه سواری باید سبک، مقاوم و ضد آب باشد. این کوله باید بتواند لوازم مورد نیاز دوچرخه سوار از جمله قمقمه آب را در خود جای دهد. برخی از دوچرخه سواران لوازم دیگری مانند تبلت و لپتاپ را نیز با خود جا به جا می کنند و لازم است کوله ی دوچرخه سواری جای لپتاپ نیز داشته باشد.

کوله دوچرخه سواری
کوله دوچرخه سواری

لوازم دوچرخه سواری : عینک دوچرخه سواری

برای یک دوچرخه سوار مهمترین چیز آنست که مسیر پیش روی خود و موانع را به خوبی ببیند. حال تصور کنید اگر شدت نور آفتاب زیاد باشد، دوچرخه سوار با باز نگهداشتن چشم های خود به مدت طولانی دچار چه آسیب هایی خواهد شد. ضمن اینکه در بعضی از شرایط بازتاب نور ممکن است مانع از دید درست و تصادف دوچرخه سوار با موانع شود. پس عینک آفتابی به غیر از اینکه وسیله ای جذاب و زیباست، برای ایمنی هر دوچرخه سواری لازم و ضروری است.

عینک دوچرخه سواری
عینک دوچرخه سواری

 

به مهمترین لوازم دوچرخه سواری برای افرادی که حرفه ای دوچرخه سواری می کنند و آن را دوست دارند، اشاره شد.

منبع: لوازم دوچرخه سواری برای کسانی که حرفه ای دوچرخه سواری می کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.