قهوه گانودرما چه عوارضی دارد؟


در این نوشته قصد داریم در کنار ذکر خواص و فواید، به عوارض قهوه گانودرما نیز بپردازیم. این گیاه دارویی از قدیم الیام در طب سنتی چینی برای درمان بیماری های بسیاری تجویز می شده است. امروزه محصولات متنوعی از ترکیب قارچ گانودرما با قهوه تهیه کرده اند. خواص قهوه گانودرما ترکیبی از خواص قهوه و گانودرما همراه با کاهش عوارض قهوه است.

تاریخچه مصرف گانودرما

تاریخچه قارچ گانودرما چیست ؟ قارچ گانودرما سابقه ای چند هزار ساله دارد. در گذشته به آن نام قارچ جاودانگی را تخصیص داده بودند و خوراکی محبوبی برای پادشاهان به شمار می رفته است. عوارض گانودرما یا عوارض قهوه گانودرما در گذشته نیز موضوع خاصی برای منع مصرف آن در طب سنتی چین نبوده است.

قارچ گانودرما

پیش از ذکر عوارض قهوه گانودرما به معرفی این قارچ می پردازیم. قارچ گانودرما قارچی چوبی است که گونه های مختلفی از آن در آسیا به صورت طبیعی رشد می کند. گانودرما ی سرخ را به عنوان بهترین گونه ی قارچ گانودرما پرورش می دهند و محصولات این قارچ دارویی در سراسر دنیا پخش می شود. قهوه گانودرما چیست ؟ قهوه گانودرما یکی از محصولات محبوب گانودرما برای قهوه نوش های حرفه ای به شمار می رود.

خواص دارویی گانودرما

خواص قهوه گانودرما هات چاکلت و دیگر محصولات گانودرما برای رفع التهابات، تقویت سیستم ایمنی بدن، جوان سازی، کاهش سرعت روند پیری، درمان جوش و آکنه، درمان ریزش مو، پیشگیری از سرطان و کمک به درمان و همچنین تقویت بیماران در دوران نقاهت پس از شیمی درمانی، درمان بسیاری از بیماری های خلقی و درمان بسیاری از بیماری های خود ایمنی مانند پیسی، پسوریازیس و روماتیسم در سراسر جهان مورد مصرف قرار می گیرند. عوارض قهوه گانودرما نیز محدود به چند مورد خاص است.

قهوه گانودرما

قارچ گانودرما طعم تلخی دارد و ترکیب آن با قهوه سبب می شود طعم بسیار بهتری پیدا کند. البته قهوه نوش ها از طعم این قارچ استقبال می کنند. گانودرما محصولات دیگری نیز دارد. افرادی که برای پرهیز از عوارض قهوه گانودرما نباید آن را مصرف کنند، شامل افرادی که نباید قهوه بخورند می شوند.

دیگر محصولات قارچ گانودرما

گانودرما سوپریم چیست ؟ گانودرما سوپریم یکی از محصولات خوشمزه ی گانودرما با قهوه سوپریم است که طعمی خامه ای و لذت بخش دارد. این نوشیدنی انرژی فوق العاده ای برای بدن ایجاد می کند و برای نوشیدن در صبحگاه مناسب است. در بخش بعد به عوارض قهوه گانودرما می پردازیم.

چه کسانی نباید گانودرما مصرف کنند

عوارض قهوه گانودرما شامل حال افرادی می شود که به صورت بی رویه این قارچ دارویی را مصرف می کنند. افرادی که مشکل انعقاد خون دارند و یا دارو های ضد انعقادی مصرف می کنند نیز نباید گانودرما را استفاده کنند. نوشیدنی های تهیه شده از گانودرما به خانم ها باردار نیز توصیه نمی شود.

منبع: قهوه گانودرما چه عوارضی دارد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.