آشنایی با مراقبت های قبل و بعد از میکروبلیدینگ

مراقبت های قبل و بعد از میکروبلیدینگ


مراقبت های قبل و بعد از میکروبلیدینگ

در این مقاله شما را با مراقبت های قبل و بعد از میکروبلیدینگ آشنا می کنیم. آیا می دانید میکروبلیدینگ چیست و چگونه انجام می شود؟ میکروبلیدینگ ابروها را زیباتر می کند که توسط فردی که دوره مخصوص آن را دیده است در آرایشگاه و یا مراکز زیبایی انجام می شود. فرد متخصص ابتدا با دقت طرح مورد نظر شما را روی ابرو می کشد و پس از تایید با دستگاه مخصوص آن را با ابزار مخصوص روی ابرو طراحی می کند. مدت ماندگاری آن بسته به نوع موادی دارد که استفاده می شود ولی معمولا بین 8 تا 12 ماه ماندگاری دارد.

 

میکروبلیدینگ چگونه انجام می شود؟

در این روش ابتدا پوست نواحی ابرو را برش های ریزی می زنند سپس با وسیله مخصوص رنگ را به خورد آن می دهند. پس از انجام آن ابرو و پوست ناحیه آن حساس می شود زیرا زخم های ریزی در آن ها ایجاد گردیده است که طی مراقبت های لازم تا ده روز کاملا خوب می شود.

 

مراقبت های پس از میکروبلیدینگ

مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ تقریبا مشابه مراقبت های تتو است. پس از انجام این کار ابرو بسیار تیره تر از آنچه می خواهید به نظر می رسد و پوست نواحی آن به قرمزی می زند. بهتر است دو ساعت بعد از انجام میکرو یک پارچه نخی تمیز نم دار بردارید و به آرامی روی ابروها بگذارید تا رنگ اضافی روی ابروهایتان به جای نماند از طرفی دیگر آن ناحیه تمیز شود. تقریبا بین یک هفته تا ده روز زمان می برد تا ابروها و پوست نواحی آن به حالت طبیعی برگردند.

 

اقدام هایی که باید انجام دهید:

  • تا ده روز از شستن صورت اجتناب نمایید و در صورتی که تصمیم به حمام رفتن داشتید مراقب باشید ابروها و پوست اطرافشان خیس نشوند.
  • حداقل تا یک هفته آرایش نکنید.
  • هیچ چیزی به ناحیه ابروهای خود نزنید.
  • از رفتن به سونا، استخر و کارهایی که باعث تعریق بدنتان می شود دوری کنید.
  • موهایتان را ببندید تا روی صورتتان نریزد و به ابروها کشیده نشود.
  • پماد یا کرمی که متخصص به شما معرفی می کند که معمولا پماد آ چشمی است را تهیه نمایید.

 

هر چند وقت یکبار میکروبلیدینگ را تمدید کنیم؟

برخی متخصصان به شما می گویند برای ترمیم باید یک سال دیگر مراجعه کنید. اما اگر می خواهید دیرتر این کار را انجام دهید بهتر است مراقبت های لازم را از ابروها و نواحی اطراف آن انجام دهید.به عنوان مثال بهتر است هنگام بیرون رفتن از ضد آفتاب استفاده نمایید زیرا نور خورشید باعث کمرنگ شدن ابروهایتان خواهد شد. با اینکه میکروبلندینگ هم روش طولانی مدت محسوب می شود اما ماندگاری آن از تتو به مراتب کمتر است. با مراقبت های قبل و بعد از میکروبلیدینگ می توانید ماندگاری آن را بیشتر نمایید.


منبع: آشنایی با مراقبت های قبل و بعد از میکروبلیدینگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.